
Μέχρι τώρα, ο καθένας γνωρίζει καλά ότι η R35 Nissan GT-R-πιπιλίζουν YER-face-off και η γρήγορη 0-100 χιλιομέτρων / ώρα χρόνο 3,5 δευτερολέπτων μέχρι εκεί με το καλύτερο. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι για τους ιδιοκτήτες, για την επίτευξη αυτού του χρόνου, θα έπρεπε να αρχίσουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου έναρξη λειτουργίας ... beaut, εκτός από ότι θα έπρεπε να τη δυνατότητα να ακυρώσουν την εγγύηση.
Η καταιγίδα που προκύπτουν από διαμάχη γύρω από τη χρήση της εκτόξευσης ελέγχου, ερωτήσεις για την αντοχή του GT-R του κιβωτίου ταχυτήτων και τις επιδόσεις της Nissan στοιχεία, έχει μαίνεται για αρκετό καιρό σε δικτυακούς τόπους ειδήσεων στο εξωτερικό, και εδώ.

Fast να διαβιβάσει το σήμερα και με την αποδέσμευση της MY2009 ενημέρωση GT-R (που απεικονίζεται ανωτέρω), Nissan αναθεώρησε τις παραμέτρους της ECU - συμπεριλαμβανομένης της εκτόξευσης ελέγχου. Δυναμική Ελέγχου Οχημάτων επαφίεται τώρα για την έναρξη του ελέγχου κατά τη διάρκεια της ακολουθίας και το αποτέλεσμα είναι «εγκαινιάζει» ότι δεν θα το μεσημεριανό μονάδα_δίσκου αμαξοστοιχία.
Το μεγάλο ερώτημα ήταν το πώς αυτό θα επηρεάσει το GT-R που φουσκάλες 0-100 χιλιομέτρων / ώρα του χρόνου. Τα καλά νέα, είμαι στην ευχάριστη θέση να υποβάλει έκθεση, είναι ότι η GT-R είναι τώρα πιο γρήγορα από ποτέ.
Το Φεβρουάριο του 15 α Nissan δοκιμασία οδήγησης χρονικό όριο του 3,3 δευτερολέπτου καπνίσματος 0-100 χιλιόμετρα / ώρα σε ώρα ένα πρότυπο μοντέλο 2009 GT-R στο Tochigi φυτό δοκιμής.
Είναι καλά νέα για όλους, στη συνέχεια, έχουμε ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο, VDC μπορεί να παραμείνει στην οποία ελπίζουμε ότι θα αποφευχθεί η εγγύηση ζητήματα, και η μετάδοση της κίνησης της αμαξοστοιχίας είναι να αντιμετωπίζονται με περισσότερο σεβασμό.
Είμαστε ήδη προσβλέπει σε μελλοντικές αναθεωρήσεις των GT-R. Έχετε μια ισχυρή αίσθηση με αυτό το αυτοκίνητο που θα αποκτήσετε καλύτερη μόνο με την ηλικία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου