
Όπως έχετε διαβάσει τις προηγούμενες ημέρες στο ms|free, στις δοκιμές εξέλιξης που πραγματοποιούνται στη Jerez αυτές τις ημέρες δεν δοκιμάζονται πράγματα μόνο για φέτος αλλά και για του χρόνου. Η Bridgestone έφερε στην ισπανική πίστα ελαστικά με τις προδιαγραφές του 2010 και η McLaren τα δοκίμασε για να ληφθούν τα πρώτα δεδομένα και να βγουν συμπεράσματα για την απόδοσή τους. Ωστόσο, προτού ασχοληθούμε με τα ελαστικά του 2010 πρέπει να εξετάσουμε ένα ζήτημα που έχει προκύψει με τα φετινά.
Η επιστροφή των slick ελαστικών, σε συνδυασμό με τις μεγάλες αλλαγές στην αεροδυναμική, την ύπαρξη του KERS και τις επιλογές των ομάδων για την κατανομή του βάρους στο μονοθέσιο, έχουν προκαλέσει μεγαλύτερη του αναμενομένου φθορά στα πίσω ελαστικά. Για το λόγο αυτόν, η FIA ζήτησε από τη Bridgestone να αλλάξει ο λόγος διαστάσεων ανάμεσα στα εμπρός και τα πίσω ελαστικά του μονοθεσίου, έτσι ώστε η φθορά να εμφανίζεται πιο ισορροπημένα. Αυτό που ζητά η FIA από το ιαπωνικό εργοστάσιο είναι είτε να φαρδύνει τα πίσω ελαστικά είτε να στενέψει τα εμπρός.
Για το θέμα αυτό ο Πρόεδρος της FIA, Max Mosley, μίλησε στο Auto Motor und Sport και έκανε την αυτοκριτική του: «Πρέπει να παραδεχτούμε ότι κάναμε λάθος. Θα έπρεπε να περιμένουμε ότι τα πίσω ελαστικά θα είναι το αδύνατο σημείο. Θα ζητήσουμε από την Bridgestone να αλλάξει τις διαστάσεις των ελαστικών για το 2010».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου