
Μπορεί η BMW να έχει επικεντρώσει έως τώρα το ενδιαφέρον της στη νέα έκδοση Gran Turismo (GT) της επόμενης Σειράς 5, όμως το εμπορικό ενδιαφέρον θα συγκεντρώσει η σεντάν έκδοσή της. Και έναν περίπου χρόνο πριν το λανσάρισμά της, οι κατασκοπευτικές μας φωτογραφίες αποκαλύπτουν το ποιόν της…
Η νέα γενιά της BMW Σειρά 5 αναμένεται να λανσαριστεί σε περίπου ένα χρόνο από τώρα, φέρνοντας μια νέα πνοή για τη βαυαρική εταιρεία στην κατηγορία των πολυτελών μεγάλων σεντάν. Πιο εξευγενισμένη, λίγο μεγαλύτερη και με ισχυρούς αλλά πιο οικονομικούς κινητήρες, η νέα "5άρα" ετοιμάζεται να έρθει αντιμέτωπη με την πρόσφατα παρουσιασμένη νέα Mercedes E-Class.
Μακρύτερη και πιο κομψή
Σύμφωνα με όσα μας αποκαλύπτουν οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε αποκλειστικά σήμερα, αλλά και βάσει όσων είδαμε και από κοντά από το πρωτότυπο BMW Concept 5 Series Gran Turismo στη Γενεύη, η επόμενη Σειρά 5 θα διαθέτει πιο κομψή σχεδίαση σε σχέση με το τωρινό μοντέλο. Ειδικά στο εμπρόσθιο τμήμα θα κυριαρχήσουν οι "καθαρές" γραμμές, ενώ, παράλληλα, η κλίση του καπό θα είναι πιο ήπια, ακολουθώντας τις πρόσφατες ευρωπαϊκές νόρμες ασφαλείας για τους πεζούς. Αντίστοιχη είναι η λογική σχεδίασης και του πίσω τμήματος του νέου γερμανικού μοντέλου, αφού στη σεντάν εκδοχή έχει περιοριστεί η κλίση του τρίτου όγκου, ενώ, παράλληλα, έχει προστεθεί και μια διακριτική αεροτομή πάνω στην πόρτα. Τα φωτιστικά εντείνουν το μοντερνισμό του αμαξώματος, προερχόμενα από το πρωτότυπο X1 Concept. Σε επίπεδο διαστάσεων, η νέα BMW Σειρά 5 αναμένεται μακρύτερη κατά 20 χλστ. (4,86 μέτρα) και με μεγαλύτερο μεταξόνιο (+80 χλστ.). Το ύψος μόνο έχει μειωθεί και αυτό για αεροδυναμικούς σκοπούς. Τέλος, στον τομέα των εκδόσεων, πέρα από τα "παραδοσιακά" σεντάν και στέισον, στην γκάμα θα προστεθεί και έκδοση GT, η οποία, προερχόμενη από το πρωτότυπο Concept 5 Series Gran Turismo, θα έχει ένα νέου τύπου αμάξωμα, το οποίο συνδυάζει στοιχεία από χάτσμπακ, 4πορτα κουπέ και Crossover.
Με κινητήρες από 204 έως και 407 ίππων

Οι περισσότεροι βενζινοκινητήρες στην γκάμα της νέας BMW Σειρά 5 θα προέρχονται από την υπάρχουσα γενιά, όμως η βαυαρική εταιρεία θα δώσει ακόμη περισσότερη έμφαση στον περιορισμό της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, προχωρώντας σε μικρές επιμέρους επεμβάσεις. Επιπλέον, και από πλευράς απόδοσης θα υπάρξει αύξηση ανά μοτέρ, αφού, σύμφωνα με πληροφορίες, η βασική 520i θα έρθει με 204 ίππους (+34), ενώ η επόμενη 525i με 235 ίππους (+17). Στην γκάμα προστίθενται επίσης και οι δύο βενζινοκινητήρες της νέας Σειράς 7, ο 6κύλινδρος με διπλή υπερτροφοδότηση 3λιτρος των 326 ίππων, καθώς και ο επίσης διπλά υπερτροφοδοτούμενος 8κύλινδρος (σε σχήμα V) των 407 ίππων. Για όσους τώρα αναρωτιούνται για την έκδοση M5, υπάρχουν κάποιες πληροφορίες, ότι η κορυφαία 5άρα θα λάβει την ισχυρότερη εκδοχή του V8 Bi-Turbo, που ετοιμάζεται για τις νέες X5 M και X6 M, με αυξημένη απόδοση 550 ίππων. Τέλος, δεν αποκλείεται λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα του νέου μοντέλου, η BMW να μας παρουσιάσει και μια υβριδική εκδοχή της επόμενης 5άρας.
Τι γνωρίζουμε για το εσωτερικό της νέας 5άρας
Βάσει των όσων μας έχει αποκαλύψει το πρωτότυπο BMW Concept 5 Series Gran Turismo της φετινής Γενεύης, στο εσωτερικό της νέας BMW Σειρά 5 θα πρέπει να αναμένουμε μια εντελώς νέα σχεδίαση, με τυπικά γερμανική, δηλαδή σοβαρή αισθητική. Το μεγάλο νέο έρχεται από την "ανεξαρτητοποίηση" του ταμπλό από την κεντρική κονσόλα, με τη σχεδίασή του να θυμίζει το αντίστοιχο τμήμα της νέας Σειράς 7.

Στο κέντρο του δεσπόζει μια μεγάλων διαστάσεων οθόνη, που θα απεικονίζει όλες τις λειτουργίες των συστημάτων ψυχαγωγίας, τηλεματικής και πληροφόρησης, ο χειρισμός των οποίων θα γίνεται μέσω της νέας γενιάς iDrive, το οποίο εκτός των άλλων περιλαμβάνει και ένα νέο διακόπτη χειρισμού. Ένα ακόμη νέο στοιχείο της επόμενης Σειράς 5 θα είναι το γεγονός της ύπαρξης ενός ηλεκτρικού χειρόφρενου στη θέση του κλασικού, με μπουτόν ενεργοποίησης/απενεργοποίησης στην κεντρική κονσόλα. Σε επίπεδο χώρων, τέλος, το μεγαλύτερο μεταξόνιο της νέας Σειράς 5 προφανώς και θα ευνοήσει το χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, δε γνωρίζουμε όμως εάν τελικά η χαμηλότερη οροφή θα επηρεάσει αρνητικά τον αέρα για τα κεφάλια τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου