Πολλές από τις εταιρίες στα "σπέσιαλ" μοντέλα τους χρησιμοποιούν διαφορετικά σήματα. Την ίδια τακτική ακολουθούν και διάφοροι after market κατασκευαστές, που αλλάζουν τα σήματα στα οχήματα που "πειράζουν". Ας δούμε μερικά παραδείγματα:
Το σήμα της Honda, που κανονικά είναι ένα απλό "Η", όταν έχει κόκκινο background σημαίνει πως το Honda που το έχει είναι της σειράς "R", δηλαδή το απόλυτα γρήγορο εργοστασιακό Honda.

Το σήμα της Subaru, που κανονικά αποτελείται από ένα μπλε οβάλ με τον αστερισμό του Σείριου, όταν αντικαθίσταται με ένα ροζ οβάλ σήμα, με κάτι σαν ασημί "S" στη μέση, λέγεται "κεραυνός της Subaru" και το βάζουν σε όσα φτιαγμένα Impreza έχουν περάσει τους 500 ίππους. Στην ουσία δεν είναι κεραυνός βέβαια, αλλά το αρχικό "i" από το "impreza".

Οι παλιές Cadillac είχαν στο καπό το σήμα της εταιρίας (ναι, αυτό το πολύπλοκο πράγμα) όρθιο, στο στυλ της Mercedess. Όταν όμως υπάρχει ένα Bulldog στο καπό μιας Cadillac, σημαίνει πως ο κινητήρας είναι ο ισχυρότερος εργοστασιακός της σειράς. Το σκυλάκι αυτό μάλιστα είναι το "στάνταρ" σήμα των φορτηγών MAC.

Κάποια μοντέλα, όπως η Dodge Viper και Chevrolet Corvette, βγαίνουν εξ αρχής με διαφορετικά σήματα από τα υπόλοιπα της εταιρίας. Έτσι παρόλο που η Viper είναι Dodge, έχει σαν σήμα μια οχιά κι όχι τον κριό και η Corvette έχει το αγωνιστικό σήμα της Chevrolet, δύο σημαίες αντί για το χρυσό σήμα. Το ίδιο γίνεται και με το Hyundai Coupe στο εξωτερικό, όπου τιτλοφορείται ως Tiburon, Turbulence και Tuscani (ανάλογα με το μοντέλο) και έχει αντί για το σήμα της Hyundai ένα "Τ" με στρογγυλό πλαίσιο.



Όταν όμως στο τιμόνι υπάρχει αυτό το σήμα

τότε το αυτοκίνητό σας είναι ρομπότ κι έχετε μπλέξει άσχημα!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου