Αudi Q3


Την ώρα που τα μεγάλα και ογκώδη SUV "κατηγορούνται" για την αυξημένη τους κατανάλωση και τις ρυπογόνες εκπομπές καυσαερίων, οι εταιρείες προσανατο- λίζονται στην εξέλιξη νέων, κόμπακτ διαστάσεων μοντέλων SUV-Crossover με νέα τεχνολογία και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες. Κι- νούμενη ακριβώς σε αυτή την κατεύ- θυνση, η Audi αναπτύσσει ήδη το Q3. Πρόκειται για ένα νέο premium SUV-Crossover, που θα τοποθετηθεί σε κατηγορία μικρότερη από αυτή του επίσης "φρέσκου" Q5, στοχεύοντας να διεκδικήσει περισσότερο νεανικό κοινό, αφού, εκτός απροόπτου, θα είναι και περισσότερο προσιτό από το Q5.
Το πρωτότυπο Cross Coupe quattro
Ως προάγγελος του Q3 έχει οριστεί το πρωτότυπο Cross Coupe quattro, που παρουσίασε η Audi στην Έκθεση της Σαγκάης το 2007. Πρόκειται για ένα πολύ ενδιαφέρον concept με ελκυστικό design και έντονη προσωπικότητα, οι κύριες σχεδιαστικές γραμμές του οποίου θα ακολουθηθούν, όπως φαίνεται στην κατασκοπευτική μας φωτογραφία, και στο μοντέλο παραγωγής.
Παραγωγή με βάση το VW Tiguan
Ιδανική πλατφόρμα στην οποία θα βασιστεί το Q3 δεν είναι άλλη από αυτή του Volkswagen Tiguan. Βέβαια, είναι σχεδόν σίγουρο, πως οι μηχανικοί της Audi θα βάλουν τις δικές του πινελιές στο στήσιμο του νέου τους προϊόντος, παρουσιάζοντας ένα ιδιαίτερα στιβαρό και συνάμα άνετο σύνολο. Επίσης, εντελώς διαφορετική θα είναι και η εικόνα στο εσωτερικό του μοντέλου της Audi, με αρκετά στοιχεία πολυτέλειας και υψηλή τεχνολογία. Πάντως, δεν είναι η πρώτη φορά που στους κύκλους του ομίλου VW η πλατφόρμα του Tiguan θα αποτελέσει τη βάση για άλλα μοντέλα. Προηγήθηκε το Skoda Yeti και θα ακολουθήσει το Seat Tribu.


Τετρακίνηση - Mε Haldex 4ης γενιάς
Το σύστημα αυτόματης εμπλοκής της τετρακίνησης, που θα διαθέτει το Audi Q3, θεωρείται από τα πιο εξελιγμένα σήμερα. Έχει ως βάση συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς, ο οποίος κατά πάσα πιθανότητα θα συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. Πρόκειται για τεχνολογία που μεταφέρει με χαρακτηριστική αμεσότητα τη ροπή μεταξύ των δύο αξόνων, όπως απαιτείται, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον, από πλευράς δομής ταιριάζει "κουτί" σε αυτοκίνητα η πίσω ανάρτηση των οποίων αποτελείται από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων, την οποία και θα συναντήσουμε στο Q3. Άλλωστε, πρόκειται για διάταξη ανάρτησης, που ναι μεν δεν την συναντάμε σε σκληροτράχηλα SUV, "υπόσχεται" όμως αυξημένα επίπεδα άνεσης αλλά και ιδανικό κράτημα στις στροφές.
Kινητήρες TSI από 140PS
Αν και για τα μηχανικά σύνολα που θα συνοδεύουν την γκάμα του Audi Q3 δεν υπάρχουν ακόμα ασφαλείς πληροφορίες, θεωρείται βέβαιο πως το γερμανικό μοντέλο θα βασιστεί στην "οικογένεια" των TSI κινητήρων. Έτσι λοιπόν, στη βάση της γκάμας του Q3 θα δούμε το γνώριμο 1.400άρη TSI, με εκδόσεις ισχύος περίπου 140 ίππων, ενώ όσοι αρέσκονται στα πολλά κυβικά, θα μπορούν να επιλέξουν το 2λιτρο TFSI 211 ίππων.

Δεν υπάρχουν σχόλια: