Το πρωτότυπο που θα παρουσιάσει η Mercedes στην έκθεση της Γενεύης ονομάζεται F800 και τουλάχιστον σχεδιαστικά είναι πολύ πιθανό να αποτελεί τη βάση για την επόμενη γενιά της CLS. Όπως είναι αναμενόμενο από ένα concept η τεχνολογία είναι πολύ υψηλή, ενώ εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις.
Η F800 θα χρησιμοποιεί δύο συστήματα κίνησης, plug in hybrid και ενεργειακές κυψέλες
Η άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση του νέου concept της Mercedes είναι γνώριμη όσο και καινούργια. Το όχημα που ονομάζεται F800 Style έχει εμπρός μάσκα εμπνευσμένη από την εκρηκτική SLS AMG, ενώ ο σπορτίφ αυτός χαρακτήρας αλλάζει μεταβαίνοντας προς τα πίσω όπου οι δύο πόρτες για τους πίσω επιβάτες είναι συρόμενες. Η τεχνολογία που θα χρησιμοποιεί το εν λόγω πρωτότυπο για την κίνηση του προέρχεται αρχικά από την S400 Plug in hybrid με την απόδοση στους 409 ίππους. Mε το σύστημα αυτό θα μπορεί να κινηθεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια για 30 χιλιόμετρα. Η κατανάλωση του μοντέλου θα φτάνει το μαγικό νούμερο των 2,9 λίτρων/100 χιλιόμετρα ενώ οι ρύποι CO2 θα είναι της τάξης των 68 γρ./χιλιόμετρο και την ίδια στιγμή τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 4,7 δλ. Αυτή όμως δεν θα είναι η μοναδική λύση αφού θα υπάρχει και το σύστημα ενεργειακών κυψελών που προέρχεται από την B-Class F-CELL.
H υψηλή τεχνολογία όμως δεν σταματά στα συστήματα κίνησης, αλλά συνεχίζεται με πληθώρα ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Έτσι έχουμε το επαναστατικό Distronic Plus Traffic Jam Assistant που χρησιμοποιεί μια πιο εξελιγμένη έκδοση του Αctive Cruise Control System και σαν στόχο έχει την απόλυτη βοήθεια στην οδήγηση εντός πόλης. Το Αctive Cruise Control System που στην κανονική του έκδοση μπορεί να φρενάρει και να επιταχύνει το όχημα ανάλογα με τον τρόπο κίνησης του προπορευμένου, θα μπορεί πλέον να στρίβει το τιμόνι και να ακολουθεί πιστά το όχημα που βρίσκεται εμπρός, έως την ταχύτητα των 40 χ.α.ω. Από εκεί και όσο η ταχύτητα ξεπερνάει αυτό το όριο, το σύστημα σταδιακά απενεργοποιείται δίνοντας τον έλεγχο πίσω στον οδηγό (φυσικά απενεργοποιείται οποιαδήποτε στιγμή). Τέλος, θα υπάρχει και το γνωστό PRE SAFE της Mercedes, μόνο που αυτή τη φορά θα ενεργοποιείται μόλις διαγνώσει ότι υπάρχει κίνδυνος για πρόσκρουση στο πίσω μέρος του οχήματος!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου