Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί το σύνολο των 2,5 λίτρων που κανονικά αποδίδει 230 ίππους, μόνο που εδώ με τις κατάλληλες βελτιώσεις αυτή εκτοξεύτηκε στους 405 ίππους. Αντίστοιχα και η ροπή έχει εκτοξευτεί στα 510 Nm, ενώ μερικές από τις αλλαγές στον κινητήρα περιλαμβάνουν μεγαλύτερο τούρμπο, intercooler και πιστόνια. Η μετάδοση γίνεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω συστήματος Haldex, και μηχανικών διαφορικών της Quaife εμπρός/πίσω. Η ανάρτηση έχει αντικατασταθεί με νέα της Öhlins, ενώ το τιμόνι έχει γίνει πολύ πιο γρήγορο με συνολικά 2,25 στροφές από τέρμα σε τέρμα. Τέλος, το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, ενώ οι διαστάσεις των δίσκων είναι 380/330 χιλ. εμπρός/πίσω. Το μοντέλο παρουσιάζεται αυτές τις ημέρες στην έκθεση αυτοκινήτων του Gothenburg της Σουηδίας. |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου