
Renault Megane III RS
Το νέο Renault Megane RS δεν είναι πλέον φωτογραφίες, σχέδια και φήμες αλλά πλέον έγινε πραγματικότητα. Που αλλού από την έκθεση της Γενεύης που παρόλη την οικονομική κρίση δεν φαίνεται να επηρεάστηκε. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου ήταν λίγο πολύ γνωστά, τώρα όμως επιβεβαιώθηκαν.
Ο 16βάλβιδος turbo δίλιτρος κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε και στην προηγούμενη γενιά του Megane RS δέχτηκε τις περιποιήσεις των μηχανικών και πλέον αποδίδει 250 ίππους στις 5500rpm και 34 κιλά ροπής από τις 3000rpm ενώ το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο από τις 1800rpm αποδεικνύοντας την ελαστικότητα του κινητήρα. Η δύναμη θα μεταφέρεται στο δρόμο από τους μπροστινούς τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Όπως και τα δύο μικρά αδέρφια του, έτσι και το Megane RS θα έχει δύο επιλογές για την ανάρτηση, την Sport και την Cup. Η μεγαλύτερη διαφορά των δύο εκδόσεων είναι το διαφορικό περιορισμένη ολίσθησης που θα εφοδιάζει την έκδοση Cup. Το ηλεκτρικό τιμόνι έχει δεχτεί βελτιώσεις τέτοιες ώστε να είναι και πιο ακριβές αλλά και να μεταφέρει περισσότερες πληροφορίες στον οδηγό για την κατάσταση του οδοστρώματος.
Εξωτερικά έχω την εντύπωση ότι οι Γάλλοι σχεδιαστές της Renault το παράκαναν. Ωραίες οι 18άρες ζάντες, ωραία και τα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED αλλά η εξάτμιση στο κέντρο του πίσω προφυλακτήρα μου θύμισε υπερβολές που συναντάμε συνήθως σε OPC εκδόσεις των αυτοκινήτων της Opel. Στο εσωτερικό είναι εμφανείς οι sport πινελιές που προσπάθησε να δώσει η Renault Sport με τα Recaro bucket καθίσματα να κυριαρχούν όπως μπορείτε να δείτε και στο video που ακολουθεί.
Επίσης, κόντρα στο ρεύμα της εποχής, το ESP είναι πλήρως απενεργοποιούμενο και έτσι ο οδηγός μπορεί να δοκιμάσει τόσο τα δικά του όρια όσο και του αυτοκινήτου σε ένα ασφαλές περιβάλλον όπως μία πίστα. Πάντως, νωρίτερα από το καλοκαίρι του 2009 δεν αναμένεται να το δούμε να κυκλοφορεί ανάμεσα μας με τιμή λίγο πάνω από τις 30 χιλιάδες σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις..

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου